به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نرم افزار BIG-IP PEM

    نرم افزار BIG-IP PEM

     

    ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM) جهت مدیریت و کنترل ترافیک ها در سطح شبکه میباشد. این نرم افزار با قابلیت تشخیص نوع ترافیک ها و تفکیک آن ها بر اساس نوع مدیا ، پروکل و غیره سبب کنترل ترافیک ها و جلوگیری از bottleneck در لینک ها و افزایش کیفیت سرویس دهی میشود. همچنین این نرم افزار با کنترل ترافیک های ورودی و خروجی ، توزیع بهینه بار در شبکه ، جلوگیری از حملات مختلف ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز  ، URL Filtering و غیره در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM)

    این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت URL filtering جهت محافظت در برابر آسیب پذیری های تحت وب
    قابلیت ایمن سازی لایه 4 تا لایه 7 شبکه
    قابلیت TCP-proxy جهت بهینه سازی پهنای باند ، استریم های ویدیو و غیره
    پشتیبانی از پروتکل های شبکه های موبایل همچون MSISDN, IMSI و غیره
    قابلیت مدیریت لینک های پشتیبان و جلوگیری از Downtime در شبکه
    پشتیبانی از throughput تا Tbps 12 در لایه 4
    قابلیت تفکیک و گروه بندی ترافیک های پروتکل ها و سرویس های مختلف همچون Jabber, Web ,HTTP, HTTPS, FTP, YouTube, Facebook، ,HTTP Streaming, RTSP, HTTP Audio Non-TCP/UDP ,IPsec, GRE, IPinIP, ICMP و غیره
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    سه شنبه 29 شهريور 1401 - 12:27
    بازدید : 181
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP PEM,

    نرم افزار BIG-IP LTM

    نرم افزار BIG-IP LTM

     

    ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) قادر به مدیریت و کنترل ترافیک های ورودی و خروجی ، توزیع بهینه بار در شبکه ، اعمال پالیسی های امنیتی و بهینه سازی منابع در انواع نرم افزار ها و سرویس ها در سطح شبکه میباشد . BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) با قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood و غیره جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM)

    این ماژول با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت بهینه‌سازی منابع و نرم افزار ها در شبکه
    قابلیت اعمال پالیسی ها و خودکار سازی فرایند
    قابلیت مدیریت ترافیک‌های Inbound و Outbound
    قابلیت رمزنگاری ترافیک های مبدا و مقصد
    قابلیت جلوگیری از حملات DDOS و SYN Flood
    امکان کنترل و برنامه ریزی نرم افزار ها با استفاده از ابزار F5 iRules LX
    قابلیت پشتیبانی از زبان je جهت ارتباط با سایر پلتفرم های Big-IP
    قابلیت محافظت در برابر ویروس ها و آسیب رسانی ها
    مجهز به قابلیت های فشرده‌سازی، HTTP/2، Caching، F5 TCP Express و F5 OneConnect جهت تسریع فرایند ها و افزایش سرعت در بارگزاری صفحات وب و غیره
    قابلیت پشتیبانی از پروتکل های sFlow، SNMP و syslog
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    سه شنبه 29 شهريور 1401 - 12:27
    بازدید : 212
    برچسب‌ها : نرم افزار BIG,IP LTM,

    نرم افزار BIG-IP AFM

     

    نرم افزار  F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM) با راهکارهای Stateful firewall و Full-Proxy قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها در انواع شبکه های دیتاسنتر، Cloud و مجازی و غیره میباشد. این نرم افزار قادر به خودکارسازی و زمانبندی فرایند ها بوده و با ارائه گزارش های سفارشی شده با جزئیات کامل در فرمت های مختلف قادر به آگاه سازی مدیران از انواع تهدیدات و آسیب رسانی ها میباشد. F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager با قابلیت جلوگیری از حملات مختلف بر روی پروتکل های HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غیره سبب ایمن سازی شبکه میشود و با استفاده از ابزار های پیشرفته جهت شناسایی و جلوگیری از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacksو غیره توانایی محافظت از لایه 3 تا 7 شبکه را داشته و با جلوگیری از نشر انواع بدافزار،اسکریپت های آلوده ، شناسایی آسیب پذیری ها ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز در انواع سرویس ها از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های نرم افزار F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM)

    این نرم افزار قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها بوده و از انواع حملات و آسیب پذیری ها در انواع سرویس ها و پروتکل های مختلف در دیتاسنتر ها و سایر شبکه ها جلوگیری میکند. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت جلوگیری از حملات مختلف بر روی پروتکل های HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غیره
    قابلیت ارائه گزارشات شخصی سازی شده از آسیب رسانی ها و تهدیدات
    قابلیت جلوگیری از ارسال ترافیک های مشکوک کلاینت ها به سمت سرور
    قاابلیت شناسایی و جلوگیری از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacks
    مجهز به قابلیت High Availability
    مجهز به قابلیت های امنیتی policy-based جهت برقراری امنیت در انواع پروتکل ها همچون SSH
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 28 شهريور 1401 - 12:29
    بازدید : 155
    برچسب‌ها : Advanced Firewall Manager,

    نرم افزار BIG-IP APM

     

    نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) قادر به مدیریت و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز در انواع تجهیزات و سرویس ها در سطح شبکه میباشد . F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) با قابلیت جلوگیری از نشر انواع بدافزار،اسکریپت های آلوده ، شناسایی آسیب پذیری ها ، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ، سیستم احراز هویت یکپارچه در انواع سرویس ها ، نرم افزار ها و مانیتورینگ لحظه ای دسترسی ها سبب ایمن سازی شبکه و آگاه سازی مدیران از انواع فعالیت ها و تهدیدات در انواع شبکه ها شده و از بروز انواع مشکلات امنیتی در سازمان ها جلوگیری میکند.

    ویژگی های نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM)

    این نرم افزار با مدیریت یکپارچه سطح دسترسی ها در شبکه و با کنترل ترافیک ها در شبکه سبب تسهیل فرایند های ورود کاربران و مدیریت ترافیک ها، دسترسی ها و غیره میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    قابلیت پشتیبانی از احراز هویت های یکپارچه Single sign-on (SSO)
    قابلیت برقراری امنیت ارتباطات از راه دور از طریق SSL VPN
    قابلیت احراز هویت امنیتی کاربران از طریق API های مختلف نرم افزار ها همچون REST APIs ، OpenAPI و Swagger و SOAP
    قابلیت پشتیبانی از احراز هویت یکپارچه نرم افزار ها از طریق پروتکل های SAML، OAuth ، OIDC
    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار BIG-IP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 28 شهريور 1401 - 12:28
    بازدید : 287
    برچسب‌ها : Access Policy Manager,

    سولارویندز ARM


    Solarwinds (ARM)

    solaewinds arm

    نرم افزار سولارویندز ARM یا SolarWinds Access Rights Manager (ARM) نرم افزاری برای کمک به مدیران فناوری در زمینه اطلاعات و امنیت در تهیه سریع و آسان، حذف، مدیریت و سطوح حق دسترسی کاربر به سیستم ‌ها، داده‌ ها و فایل‌ های طراحی شده است تا بتوانند سازمان‌ های خود در برابر خطرات احتمالی مانند از دست دادن اطلاعات و نقض و دیگر خطر ها حفاظت کنند.

    محصول ARM Solarwinds با تجزیه و تحلیل مجوزهای مربوط به دسترسی برای کاربران همواره وجود دارند که باعث به وجود آمدن این سوال میشود که کدام افراد و یا کاربران در سیستم به چه بخش هایی دسترسی دارند، مدیران IT از افرادی که دسترسی دارند تجسم می کنن که به چه چیزی و در چه زمانی به آن دسترسی پیدا کردند. با چند کلیک، گزارش های سفارشی سازی شده مورد نیاز مدیران می تواند شکل بگیرد و در اختیار آنها قرار گرفته شود که کمک بسیاری در نشان دادن یکپارچه بودن با بسیاری از الزامات نظارتی را به ما نمایش میدهد. ارائه و حذف کاربران از طریق الگو های خاص برای کمک به اطمینان در گرفتن و یا دادن امتیاز دسترسی، در راستای سیاست های امنیتی نمونه ایی از این ویژگی ها است.

    ویژگی ها کلیدی

    • مدیریت Active Directory برای کاربران و گروه ها
    • ایجاد حساب های کاربران بر اساس الگو ها و به صورت خودکار
    • جمع آوری گزارش از درباره ایجاد تغییرات
    • ردیابی تغییرات شکل گرفته در Active Directory
    • یکپارچکی بسیار عالی با Active Directory

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 21 شهريور 1401 - 11:57
    بازدید : 109
    برچسب‌ها : سولارویندز ARM,

    سولارویندز SCM

    Solarwinds SCM

    سولارویندز SCM

    نرم افزار سولارویندز SCM یا SolarWinds Server Configuration Monitor (SCM)  نرم افزاری برای ردیابی و هشدار است برای زمانی که تنظیمات سیستم و برنامه از یک خط پایه تعریف شده که توسط کاربر صورت گرفته باشد یا بر اساس آخرین پیکربندی آنها تغییر می کند، طراحی شده است.

    این نرم افزار برای شناسایی و ردیابی و مقایسه تغییرات سیستم و برنامه ها موجود در محیط شما طراحی و ساخته شده است.محصول SCM که با Orion یکپارچه شده است، با مقایسه آسان تغییرات پیکربندی در طول زمان و ارتباط آنها با معیارهای عملکرد، به شناسایی سریع علت اصلی یک مشکل کمک می کند.

    قابلیت و ویژگی ها
    ایجاد دید جامع

    این برنامه به شما اجازه نمی دهد تا تغییرات غیر منتظره و غیرمجاز که محیط شما را به خطر بیندازد و شما را قادر میسازد که بتوانید بر اساس اتفاقات رخ داده عکس العمل مناسب از خود را نشان دهید.

    مقرون به صرفه بودن

    با استفاده و خرید این نرم افزار شما توانایی این را دارید که از مجوزهای قابل فهم و مقرون به صرفه که در اختیار شما قرار میگیرد را در چندین پروژه به طور کامل استفاده کنید و از پشتیبانی کامل آنها لذت ببرید.

    Server Compliance Monitoring

    نظارت بر سرور ها این امکان را به شما میدهد که بتوانید به سرعت متوجه شوید که آیا تغییرات پیکربندی با قطع یا مشکلات رخ داده در عملکرد شبکه ارتباط دارد یا خیر.

    فاطمه بخشی
    دوشنبه 21 شهريور 1401 - 11:56
    بازدید : 171
    برچسب‌ها : سولارویندز SCM,

    Solarwinds NAM

    نرم افزار سولارویندز NAM

     

    نرم افزار سولارویندز NAM یا SolarWinds Network Automation Manager برای مدیریت و پوشش محیط های بزرگ یا پیچیده در شبکه با عملکرد یک پارچه ترافیک WAN و نظارت و مشاهده پورت سوئیچ، تغییر و قرار دادن فایل های پیکربندی خودکار و مدیریت آدرس IP در یک نرم افزار به عنوان راهی برای تسریع و ساده سازی طراحی شده است که نیاز مدیران IT را به اندازه قابل توجهی مورد اهمیت قرار داده است.

    هر چه محیط عملیاتی و شبکه ما در سازمان ها بزرگ تر و پیچیده تر شود نیاز ما برای ابزار ها و نرم افزار های کمکی بیشتر میشود زیرا این نرم افزار ها ما را در مدیریت و نظارت اجزای شبکه یاری میکند و در چنین محیط هایی که میزان ریسک خطا باید کمترین حد ممکن برسد و این کار به تنهایی موانع و دشواری های زیادی را دارد بهترین کار استفاده از نرم افزار های کمکی است.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 20 شهريور 1401 - 17:54
    بازدید : 250
    برچسب‌ها : سولارویندز NAM,

     

    نرم افزار سولارویندز

     

     

    امروزه مدیریت و نظارت بی وقفه بر زیرساخت‌های شبکه یک سازمان، یکی از مسئولیت های مهم مدیران و کارشناسان شبکه میباشد. نظارت بر عملکرد درست شبکه و حصول اطمینان از صحت سلامت آنها، پهنای باند مصرفی کارمندان و تجهیزات، با هدف شناسایی ترافیک‌های مشکوک و دید جامع برروی نقاط بحرانی شبکه، همگی جزو این مسئولیت ها میباشد که تماما با بهره گیری از یک راهکار مانیتورینگ و نظارت بر شبکه امکان پذیر میگردد. عدم وجود مانیتورینگ، قضاوت در مورد اینکه آیا تغییرات ایجاد شده در شبکه تاثیر مثبتی روی عملکرد کلی شبکه دارد یا خیر را بسیار دشوار می‌سازد. در نتیجه، دلایل متعددی برای انجام مانیتورینگ شبکه وجود دارد.

     

    نرم افزار مانیتورینگ سولارویندز Solarwinds مجموعه ای از راهکارهای جامع بمنظور تهیه مستندات لازمه و قابل مشاهده برای نحوه‌ی عملکرد شبکه در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار میدهد. شرکت  Solarwinds با در اختیار داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ساخت نرم‌ افزارهای مانیتورینگ و نظارت بر شبکه، موفق به ساخت ابزارهای مهمی از قبیل نرم افزار مانیتورینگ عملکرد شبکه (NPM)، نرم افزار مدیریت پیکربندی شبکه (NCM)، نرم افزار مانیتورینگ برنامه های کاربردی و سرور (APM) و (SAM)، نرم افزار آنالیز کننده ترافیک جریان شبکه (NTA) و نرم افزار ردیاب دستگاه کاربران (UDT)، نرم افزار مدیریت لاگ و رویدادها (LEM) و (SEM)، نرم افزار مدیریت فضای ذخیره سازی (SRM)، نرم افزار مدیریت دیتابیس (DPA)، نرم افزار مدیریت آدرسها (IPAM)، نرم افزار مدیریت و نظارت بر وبسایتهای سازمانی (WPM) اشاره کرد.

     

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سولارویندز با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 20 شهريور 1401 - 17:54
    بازدید : 153

    خرید سوفوس

    خرید سوفوس

    بطور کلی شرکت Sophos یک شرکت فعال در زمنیه تولید راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه امنیت میباشد و سیر وسیعی از تجهیزات را در زمینه های رمزنگاری، امنیت ایمیل، امنیت شبکه و موبایل ارائه داده است. این شرکت در سال 1985 تاسیس گردید و حیطه اصلی فعالیت این شرکت در حوزه Unified Threat Management (UTM) میباشد. در حال حاضر فایروال Sophos محبوب ترین محصول این کمپانی میباشد.

    تجهيزات سوفوس را مي توان به صورت سخت افزاری، نرم افزاری و يا مجازی تهيه و مورد استفاده قرار داد که در ادامه به بررسی کامل انواع محصولات سوفوس خواهیم پرداخت.

    فایروال سوفوس

    سری فایروالSophos XGS  با بهره گیری از معماری Xstream  و تمامی تکنولوژی و فناوری های مورد نیاز، به مقابله با تهدیدات جدید از جمله باج‌ افزارها میپردازد. الگوهای Sophos IPS با بروزرسانی مداوم و در کوتاه ترین زمانمیتواند  جدیدترین آسیب‌ پذیری‌ ها را تشخیص دهد. همچنین این فایروال ها با پشتیبانی از شبکه و معماری SD-WAN انعصاف پذیری در مسیریابی ترافیک را در لبه شبکه سازمان ها فراهم میگردانند.از دیگر قابلیت های این فایروال ها میتوان به پالایش ترافیک شبکه در لایه 7 و ارائه قابلیت های Sandboxing اشاره نمود. در شکل زیر تمامی مدل های این فایروال مشاهده میباشد:

    فایروال سوفوس

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 13 شهريور 1401 - 11:53
    بازدید : 112
    برچسب‌ها : خرید سوفوس,

    ذخیره ساز EMC

    dell-emc

    کمپانی EMC یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه امنيت اطلاعات، تجزيه و تحليل اطلاعات،  مجازي سازي،  کلود و غیره می­باشد.  در حال حاضر بازارهای هدف Dell EMC شامل شرکتهای بزرگ و مشاغل کوچک و متوسط در بازارهای مختلف می­باشد.

    امروزه روند رو به رشد Cloud Computing و Big Data در حال تغییر فناوری اطلاعات است و شرکت ها را ملزم به یافتن شرکای جدید و سرمایه گذاری در محصولات جدید می کند. شرکت Dell EMC این موضوع را فرصتی برای رشد و ایجاد یک سبد محصولات و خدمات، برای تأمین این نیازهای نوظهور میداند. این شرکت محصولات و خدمات جدیدی را با هدف کمک به مشتری برای انتقال ساده تر، به محاسبات ابری اضافه کرده است.

    ذخیره سازهای EMC

    شرکت EMC سیر متنوعی از خدمات و سرویس های متفاوت را در صنعت شبکه ارائه میدهد.  این شرکت در سال ۲۰۱۱ با تولید سري جديدي از محصولات ذخيره ساز با نام VNX كه در واقع تركيبي از مدل هاي ذخيره ساز Clarion  و Celera مي باشد سهم عظیمی از بازار ذخيره سازها را به خود اختصاص داد.

    از مهمترين ويژگي هاي اين محصول وجود نرم افزارهاي قدرتمندي است كه ذخيره ساز را در برابر مشکل از دست رفتن اطلاعات محافظت مي نمايد. اين نرم افزار ها كه به صورت Locally و Remotely سيستم را در برابر هر گونه مشكلات غير قابل پيش بيني محافظت مي نمايد علاوه بر بالا بردن بازدهی سیستم، مي توانند بصورت كامل، محل قرار گرفتن اطلاعات بر روي ديسك هاي پر سرعت، پر ظرفيت و SSD را تشخيص داده و مديريت نمايند.

    فاطمه بخشی
    يکشنبه 13 شهريور 1401 - 11:52
    بازدید : 349
    برچسب‌ها : ذخیره ساز EMC,

    تجهیزات جونیپر

    تجهیزات جونیپر (Juniper Router)

    کمپانی جونیپر (Juniper Router) به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در صنعت شبکه، محصولاتی تجهیزات جونیپر از جمله روتر جونیپر، سوئیچ جونیپر، نرم افزار مدیریت کارت شبکه، محصولات امنیتی شبکه و فناوری مانند فایروال جونیپر را تولید و به بازار ارائه می کند. شرکت جونیپر با ارائه راهکارهای ویژه در زمینه بهینه سازی و ارتقای امنیت شبکه باعث افزایش بهره وری و کاهش مشکلات ناشی از ضعف های امنیتی شده است. محصولات شرکت Juniper با بهره مندی از سیستم عامل منحصر بفرد  JunOSکه به عنوان یکی از نقاط قوت این شرکت در اغلب محصولات شرکت جونیپر دیده می شود، عملکرد فوق العاده ای را در تمام زیرساخت های شبکه ارائه میدهند.

    معرفی روتر Juniper

    بصورت کلی سری های روترهای جونیپر میتوانند موجب انعطاف پذیری در شبکه های متوسط تا بزرگ شده و همچنین با پشتیبانی از قابلیت های خودکارسازی فرایندها آسودگی خاطر را برای مدیران شبکه بهمراه بیاورند. مشتریان میتوانند از سری های زیر، برحسب نیاز و ظرفیت شبکه خود، در طراحی و پیاده سازی شبکه خود بهره مند شوند:

    • روتر Juniper سری MX: روتر جونیپر MX برای شبکه های بر مبنای نرم افزار انتخاب هوشمندانه ای میباشند و ظرفیت بالا و امنیت را در یک پلتفرم ارائه میدهند.
    • روتر Juniper سری PTX: روتر جونیپر PTX مناسب برای شبکه های پیشرفته و لایه Core شبکه هستند و با بهره گیری از پورت هایی با ظرفیت 100G و 400G پاسخگویی نیاز شبکه های WAN در دیتاسنترها باشند.
    • روتر Juniper سری ACX: روتر جونیپر ACX به عنوان راهکاری قابل اطمینان برای لایه Access و Aggregation بحساب میاید.
    • روتر Juniper سری SRX: روتر جونیپر SRX از روترهای جونیپر مناسب برای لبه شبکه در شعب و دیتاسنتر بوده و از قابلیت های امنیتی فایروال جونیپر نیز پشتیبانی میکنند.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه تجهیزات Juniper با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 12 شهريور 1401 - 12:21
    بازدید : 156
    برچسب‌ها : تجهیزات جونیپر,

    فایروال فورتی آنالایزر FortiAnalyzer

    فایروال فورتی آنالایزر FortiAnalyzer

    شرکت Fortinet با ارائه سری دستگاه های FortiAnalyzer  قادر به آنالیز و بررسی دقیق پکت ها و ترافیک ها در انواع شبکه های WAN، Cloud و مجازی میباشد. این دستگاه ها با هماهنگی کامل با سایر تجهیزات Fortinet قادر به ذخیره سازی Log ها و گزارش دهی های سفارشی شده با جزئیات کامل در فرمت های مختلف بوده و امکان ارسال گزارش ها و لاگ ها از طریق ایمیل و پیام کوتاه دارند. همچنین FortiAnalyzer قادر به خودکارسازی و زمانبندی فرایند ها بوده و با ابزار های تحلیل و مانیتورینگ پیشرفته مناسب جهت استفاده در مرکز عملیات شبکه NOC و مرکز عملیات امنیتی SOC سازمان ها میباشد.

    ویژگی های دستگاه FortiAnalyzer

    دستگاه FortiAnalyzer با قابلیت های بیشمار در زمینه گزارش دهی و مانیتورینگ پیشرفته سبب پایداری و ایمن سازی شبکه میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

      • قابلیت گزارش دهی در بیش از 700 قالب آماده و سفارشی شده در فرمت هایPDF ، HTML ، CSV و XML
      • قابلیت ارسال خودکار و زمانبندی شده گزارشات از طریق ایمیل و پیام کوناه
      • قابلیت استفاده به دو صورت دستگاه سخت افزاری و نرم افزار قابل نصب بروی ماشین مجازی
      • قابلیت ذخیره لاگ و گزارش گیری از تجهیزات و سرویس های FortiGate، FortiClient، FortiManager، FortiSandbox، FortiMail، FortiWeb، FortiAuthenticator، Generic syslog و غیره
      • قابلیت ذخیره سازی و بایگانی پیشرفته لاگ ها و گزارشات
      • قابلیت تشخیص بدافزار ها ، اسیب پذیری ها و سایر تهدیدات امنیتی
      • قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس فیلتر های اعمال شده در بین لاگ ها و گزارشات
      • قابلیت های بصری شامل نمایش ترافیک ها و فعالیت ها بر روی نمودار ها ، گراف ها ، نقشه و غیره
      • مجهز به قابلیتService Level Agreement (SLA) جهت تضمین کیفیت سرویس
      • قابلیت پشتیبانی از Playbook ها جهت خودکارسازی فرایندها
      • پاسخ دهی خودکار به انواع حملات و تهدیدات امنیتی
      • مجهز به پنل Event Management جهت مانیتورینگ انواع سرویس ها و معماری های شبکه همچون SD-WAN, SSL VPN, wireless و غیره
      • پشتیبانی از قابلیت اهراز هویت یکپارچه single sign-on(SSO)
      • قابلیت Indicator of Compromise (IOC) جهت بررسی حملات و ردپاها و جلوگیری از آسیب پذیری ها

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 12 شهريور 1401 - 12:21
    بازدید : 142

    فایروال فورتی منیجر FortiManager

    فایروال فورتی منیجر FortiManager

    شرکت Fortinet با ارائه سری دستگاه های FortiManager قادر به مدیریت و پیکربندی جامع و متمرکز تجهیزات Fortinet بوده و با قابلیت های فراوان همچون نصب بروزرسانی ها ، اعمال پالیسی ها به تجهیزات و سرویس ها ،مدیریت سطح دسترسی کاربران، زمانبندی و خودکارسازی فرایند ها سبب یکپارچه سازی، مدیریت متمرکز ، تسهیل فرایند ها در انواع شبکه های WAN، Cloud، Virtual و غیره میشود. این نرم افزار با مدیریت متمرکز VPN ها ، شبکه های SD-WAN و غیره سبب مدیریت آسان و کنترل دسترسی ها و فعالیت ها در سطح شبکه میشود و مناسب جهت استفاده در بخش های SOC و NOC سازمان ها میباشد.

    ویژگی های فایروال FortiManager

    دستگاه FortiManager با قابلیت های بیشمار در زمینه مدیریت پیشرفته و متمرکز تجهیزات Fortinet سبب اتوماتیک سازی و تسهیل فرایند ها در شبکه میشود. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

      • پنل مدیریتی جامع با قابلیت هماهنگی و مدیریت کامل تجهیزات و سرویس های Fortinet
      • قابلیت پشتیبانی دستگاه های FortigateandFortiCarrier FortiAP , FortiMail, FortiWeb , FortiAnalyzer , FortiSwitch , FortiSandbox و FortiGate
      • پشتیبانی از قابلیت های API Restful جهت خودکارسازی فرایند ها
      • قابلیت بروزرسانی تجهیزات و نصب Patch های امنیتی به صورت خودکار و دستی
      • قابلیت مدیریت و پیکربندی VPN ها
      • قابلیت مدیریت و پیکربندی شبکه های SD-WAN
      • قابلیت سازگاری با سیستم های ITSM جهت اعلام هشدار های امنیتی و تغییرات اعمال شده

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 10 شهريور 1401 - 11:43
    بازدید : 113

    فایروال فورتی وب FortiWeb

    فایروال فورتی وب FortiWeb

    شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های وب FortiWeb که از نوع فایروال های web application firewall (WAF) میباشد قادر به شناسایی و جلوگیری از انواع تهدیدات امنیتی در اینترنت میشود این نرم افزار با هوش مصنوعی قوی و قابلیت های Machine leaing قادر به پردازش حجم وسیعی دیتا های تحت وب بوده و انواع URL های مخرب ، ویروس ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و جلوگیری میکند. همچنین FortiWeb قادر به هماهنگی با انواع شبکه های با Cloud, Virtual, On-Premises میباشد و با اعمال پالیسی های متنوع قادر به ایمن سازی شبکه از تهدیدات اینترنتی میباشد.

    ویژگی های فایروال FortiWeb

    سری WAF های FortiWeb با قابلیت های بیشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی بر بستر اینترنت با ابزار های پیشرفته سبب ایمن سازی شبکه میشوند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

      • جلوگیری از حملات مختلف همچون Cross Site Scripting، Application Layer Attacks، SQL Injection ، Buffer overflows، Session Hijacking
      • جلوگیری از حملات Bot ها
      • قابلیت پشتیبانی شبکه های مجازی همچون VMware, Microsoft Hyper-V, Citrix XenServer, Open Source Xen, VirtualBox, KVM, and Docker platforms
      • قابلیت پشتیبانی شبکه های ابری همچون AWS, Azure, Google Cloud, Oracle Cloud
      • قابلیت جلوگیری از حملات Defacement
      • قابلیت پیکربندی ابزارهای Caching و Compression

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 10 شهريور 1401 - 11:43
    بازدید : 137

    فایروال فورتی گیت FortiGate

    فایروال فورتی گیت FortiGate

    امروزه با توجه به حجم عظیم بدافزار ها ، ترافیک های مخرب و تهدیدات امنیتی نیاز به دستگاهی قدرتمند جهت جلوگیری از انواع تهدیدات IPS و IDS در سطح شبکه میباشد . شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های FortiGate قادر به کنترل امنیتی بر روی انواع ترافیک ها و سرویس ها در شبکه میباشد و با ویژگی های متنوعی همچون پشتیبانی انواع VPN، قابلیت وب فیلترینگ، فایل فیلترینگ،  AntiSpam ، ابزار های مدیریت ترافیک و اعمال پالیسی های متنوع جهت شناسایی و جلوگیری از جدیدترین آسیب پذیری ها با هوش مصنوعی قدرتمند و قابلیت هایMachine leaing قادر به پردازش حجم وسیعی از دیتا بوده و انواع بدافزار ها همچون ویروس ها ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و از نشر آن ها جلوگیری کرده و شبکه ای امن و پایدار را به ارمغان می آورد.

    ویژگی های فایروال فورتی گیت

    سری فایروال های FortiGate با قابلیت های بشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع بدافزار ها و تهدیدات امنیتی بسیار کاربردی میباشند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • مجهز به آنتی ویروس پیشرفته جهت اسکن و جلوگیری از نشر انواع بدفزار ها همچون Virus، worm، ، Trojan ، rootkit  ، spy و آسیب پذیری های دیگر
    • قابلیت Traffic Shaping جهت کنترل ترافیک و اعمالی پالیسی و محدودیت بر روی ترافیک مصرفی در قسمت های مختلف شبکه
    • پشتیبانی از انواع VPN tunnel همچون IPSec و SSL VPN
    • مجهز به سیستم پیشگیری از نفوذ IPS
    • قابلیت جلوگیری از حملات Dos یا DDoS
    • فابلیت هماهنگی با نرم افزار FortiAnalyser جهت مانیتورینگ پیشرفته ترافیک ها و فعالیت ها در سطح شبکه
    • قابلیت اعمال پالیسی ها بر اساس نوع دستگاه، سیستم عامل، IP، موقعیت، زمان و غیره
    • پشتیبانی قابلیت High Availability و Load Balancing
    • مجهز به سیستم عامل قدرتمند FortiOS بر پایه لینوکس با قابلیت های Open API و غیره
    • قابلیت تشخیص URL های مشکوک و جلوگیری از دسترسی به آن ها
    • قابلیت مانیتوریک ترافیک وب و کنترل سطح دسترسی کاربران به سایت ها و پلتفرم های آنلاین
    •  

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    شنبه 5 شهريور 1401 - 11:38
    بازدید : 191

    خرید Fortinet

    fortinet

    شرکت Fortinet در سال ۲۰۰۰ با دیدگاه ارائه امنیت گسترده و یکپارچه با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات شروع به فعالیت نمود. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیشروی جهان در حوزه تولید تجهیزات امنیت شبکه فعالیت میکند و از اولین کمپانی های ارائه دهنده تجهيزات مديريت يکپارچه تهديدات Unified Threat Management (UTM) می باشد.

    بطور کلی، خدمات شركت Fortinet شامل شامل فايروال های نسل جدید، آنتي ويروس، VPN، سيستم جلوگيري از نفوذ (IPS)، جلوگيري از هرزنامه ها، فيلتركردن سايت ها و مديريت ترافيك مي شوند.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

    محصولات شرکت Fortinet

    شرکت Fortinet برحسب هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصول اختصاصی مرتبط با آن نیاز را ارائه داده است که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

    فایروال FortiGate

    یکی از برترین و معروفترین محصولات شرکت Fortinet که جزو فایروال های با عملکرد بشدت موثر و رده بالا در حوزه برقراری امنیت شبکه به شمار می آید، فایروال FortiGate میباشد. فایروال Fortinet که با نام FortiGate، در طیف گسترده ای از دسته بندی ها، متناسب با هر محیط در دسترس است تا مجموعه گسترده ای از عملکردهای امنیتی و شبکه های نسل بعدی را ارائه دهد.

    فاطمه بخشی
    شنبه 5 شهريور 1401 - 11:38
    بازدید : 162
    برچسب‌ها : خرید Fortinet,

     

    خرید FINDFACE

     

    FindFace

    فناوری تشخیص چهره چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    تشخیص چهره یک فناوری بیومتریک است که با استفاده از تجزیه و تحلیل الگوهایی که از صورت یک فرد به دست می آورد، قادر است افراد را از یک دیگر تشخیص دهد و آن ها را شناسایی نماید و بتواند هویت افراد را تایید کند. در سال های اخیر از فناوری تشخیص چهره در بسیاری از زمینه های استفاده شده است مانند استفاده از این فناوری برای بازگشایی قفل صفحه گوشی های هوشمند تا کاربردهای بسیار مهم امنیتی در سازمان های مختلف. قابلیت استفاده در اهداف و زمینه های مختلف باعث شده که فناوری تشخیص چهره طیف وسیعی از کاربردها را داشته باشد و محبوبیت خاصی در بین سازمان ها، شرکت های مختلف و… بیاید.

    یکی از دانش آموختگان دانشگاه هنری رودچنکوی روسیه به نام ایگور زتکو در پروژه ای تحت عنوان Your Face Is Big Data ثابت کرده است که کاربران اینترنت باید بیشتر مراقب امنیت خود باشند، ایگور در طول بازه ی زمانی معین از کسانی که در مترو روبروی وی می نشستند به صورت نامحسوس عکسبرداری کرده و توانسته از این طریق ۱۰۰ عکس را جمع آوری کند، پس از این ایگور با استفاده از نرم افزار FindFace توانسته تا با دقت ۶۰ الی ۷۰ درصدی افراد را شناسایی کرده و بتواند آنها را در شبکه های اجتماعی ردیابی کند.

    حال فکر کنید هکرها و یا دستگاه های امنیتی چه نرم افزارهایی را برای این منظور استفاده می نمایند، به هر حال ایگور متوجه شده است که تشخیص هویت برای افراد بین ۱۸ الی ۳۵ ساله با دقت بیشتری امکان پذیر است تا افراد کهنسال، ایگور توانست تا با ردیابی افراد در شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی را راجع به زندگی آنها، محل سکونت و غیره کسب کند. ایگور زتکو در رابطه با پروژه ی خود می گوید:

    ” نتیجه ی پروژه نشان می دهد که پیشرفت تکنولوژی در تضاد با حفظ حریم خصوصی افراد عمل می کند و این چشم اندازی از آینده ی حریم خصوصی افراد در آینده است. “

     

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 3 شهريور 1401 - 11:54
    بازدید : 131
    برچسب‌ها : خرید FINDFACE,

     

    خرید Milestone

     

    خرید Milestone

    شرکت دانمارکی Milestone از شناخته ترین شرکتهای تولید کننده دوربین های مدار بسته و ابزارهای مدیریت ویدئو بوده و نرم افزارهای مختلفی را با قابلیت های گوناگون تولید کرده است. نرم افزار Milestone XProtect  از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که با بهره گیری از رابط کاربری بسیار ساده مناسب برای هر سازمانی است.

    نرم افزار XProtect  با پشتیبانی از 900 مدل دوربین مختلف از 80 تولید کننده معتبر باعث شده است که مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته نسبت به گذشته قابل اطمینان و آسان تر گردد.

    معرفی نرم افزار Milestone XProtect

    از نرم افزار XProtect می توان بعنوان یکی از قدرتمند ابزارها برای مدیریت دوربین های مداربسته تحت شبکه در مقیاس های بسیار بزرگ دانست که از تعداد نامحدود دوربین ، کاربر و سایت پشتیبانی کرده و می توان بوسیله آن دسترسی های متنوعی برای مدیران و کاربران ایجاد کرد.

    این محصول از جدیدترین نسل دوربین‌های تحت ‌شبکه پشتیبانی کرده و امکان مدیریت تصاویر را بصورت آنی مهیا میگرداند. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به ارسال هشدارها از طریق موبایل، مدیریت پیشرفته دوربین‌های LPR و کنترل تردد و بسیاری قابلیت ریز و درشت دیگر اشاره کرد.

    مشتریان میتوانند این محصول را در نسخه های زیر با تنوع مختلفی از ویژگی ها تهیه نمایند:

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    پنجشنبه 3 شهريور 1401 - 11:54
    بازدید : 132
    برچسب‌ها : خرید Milestone,

     

     

    خرید Radware

    خرید Radware

    شرکت Radware یک موسسه شناخته شده بین المللی میباشد. کمپانی Radware بعنوان یکی از پیشتازان ارائه دهنده راهکارهای امنیتی برای بسترهای فیزیکی،کلود و دیتاسنترها شناخته میشود. محصولات این شرکت با ارتقای امنیت زیرساخت، اپلیکیشن، و سرویس های موجود در سازمان های پیشرفته، به آنها امکان انطباق سریع با آخرین تغییرات این صنعت را میدهد.

    مهم ترین محصولات و خدمات Radware شامل سرویس های زیر میباشد:

    • اپلیکیشنCloud WAF Service : پیاده سازی امنیت وب اپلیکیشن ها
    • اپلیکیشن Bot Manager: پیاده سازی امنیت اپلیکیشن های وب در برابر بات ها و تهدیدات اتومات
    • اپلیکیشن API Protection: محصولی برای برقراری امنیت APIها
    • اپلیکیشن Kubeetes WAF: سرویس WAF برای محیط های CI/CD
    • اپلیکیشن DefenseFlow: راهکاری Radware برای شبکه های SDN برای کاهش حملات
    • سرویس DDoS Protection: سرویسی برای محافظت در برابر حملات DDoS
    • دستگاه DefensePro: راهکاری برای پیاده سازی DDoS Protection، Inteet Pipe Saturation، SSL-Based Attack Protection در سطح شبکه

    فاطمه بخشی
    چهارشنبه 2 شهريور 1401 - 14:53
    بازدید : 159
    برچسب‌ها : خرید Radware,

    خرید Tenable.ot

    خرید Tenable.ot

    امروزه بسیاری از سازمان های پیشرفته درحال سرمایه گذاری برروی زیرساخت های IT/OT میباشند تا شرایط موجود دار پایدارتر نموده و بهبود بخشند.

    محصول Tenable.io که بنام Indegy هم شناخته میشود، یک تجهیز برای نظارت بر تکنولوژی های اجرایی (Operational Technology) میباشد و به مدیران این امکان را میدهد که آسیب پذیری های موجود در این تجهیزات را بررسی نمایند. همچنین قابلیت Converged Visibility با ادغام با پلتفرم  Tenable.sc و همچنین ابزارهای برجسته امنیتی IT ، مانند SIEM ، سایر ابزارهای گزارش فعالیت ، فایروال های نسل بعدی ، ابزارهای مدیریت آسیب پذیری و سایر موارد ، قابلیت دید کامل را فراهم می کند. نرم افزارTenable.ot  درمورد تهدیدات ناشی از منابع خارجی و داخلی اعم از مبتنی بر بدافزار شناسایی و هشدار می دهد. استفاده از روش های مختلف Tenable.ot رفتار ناهنجار شبکه را شناسایی می کند ، سیاست های امنیتی شبکه را اعمال می کند و تغییرات محلی را در دستگاه ها ردیابی می کند. این سازمان را قادر می سازد تا وقایع پرخطر را در محیط های OT شناسایی و کاهش دهد. محصول  Tenable.ot تمام تغییرات درون پیکربندی را که توسط کاربر یا بدافزار اجرا می شود، چه از طریق شبکه و چه مستقیم از طریق دستگاه ، ردیابی و ثبت می نماید.

    این امر یک تاریخچه کامل از تغییرات ایجاد شده در تنظیمات دستگاه در طول زمان، از جمله قطعات منطقی، بافرهای تشخیصی، جداول برچسب و موارد دیگر فراهم می کند. این کاربران را قادر می سازد برای بهبود سریعتر یک پشتیبان با آخرین وضعیت خوب شناخته شده ایجاد کنند و مطابقت با مقررات صنعت را نشان دهند.

    مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Tenable با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

    فاطمه بخشی
    چهارشنبه 2 شهريور 1401 - 14:53
    بازدید : 238
    برچسب‌ها : خرید Tenable,ot,

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 182
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه